torsdag 4. september 2008

Kvifor vil eg bli lærar og deiras oppgåver.

Det å bli lærar er for min eigen del eit val som er blitt tatt i nyare tid. Eg har jobba i SFO ,men der er det mest leik så noko skikkeleg inntrykk får du ikkje. Eg lika å jobba med menneskjer noe som gjer at eg ikkje er nokon kontor ”rotta”. Eg har undervist i brass musikk i mange år, noko eg synast er kjempe kjekt. Detta er ein av grunnane til at eg vil bli lærar. Det å lytta og hjelpa er gode eigenskapar meg som person har ,detta føle eg ein lærar skal ha. Eg har lyst å ta spes ped. Og musikk vidare på skulen. Ser ikkje for meg at eg ska bli den tradisjonelle læraren som bare står fora tavla ,men vil heller ha dei elevane som trenger litt ekstra hjelp. Eg vil også undervise i musikk, for min kjensle er at du kan få mye respekt frå ungane når du kan blanda musikk inn i undervisninga. Ein annan grund er at eg synas det er kult med kunnskap ,det å væra lærar er i mine øyne eit respektert yrke sjølve om det har mista sin status i løpet av åra. Ein kjensle eg får når eg klarer å lære bort noko er stoltheit og at eg gjer ein god gjerning. Sjølvklart har det også noko med alle feriane , sjølve om eg veit det er mykje kvelds og helga jobbing. Ein lærar har mongen oppgåver. Nokon av dei er å væra forberedt til timen. Med det meine eg blant anna å komma presis til timen og vita kva som skal gjerast. Det at læraren kan sitt fag ,er for meg ein sjølfølge .Noko som ikkje er det ,er om læraren kan læra det vekk slik at elevane skjønnar det. Derfor er det viktig at ein lærar veit å gjera ein å same ting på forskjellige måtar. Det å væra open for forandringar og ”se” at ting ikkje er likt år etter år er også ein viktig oppgåva. Ein må også visa ein interesse i kva elevane intresere seg for og kva dei drive med på fritia .Detta gir eit viktig bånd mellom elev og lærar. Alt detta saman med det å samarbeid med kolegear og foreldra er også viktig.
Så ønsk meg gjerna lykke til.
Ps: eg vil gjerna ha tilbake mell. På nynorsken. Ikkje akkurat min sterkaste sia.

3 kommentarer:

Steinar sa...

Hei! Lukke til skal du med dette få! Også med nynorsken, som du sjølv skriv, er den ikkje 100%, men det er flott at du tar utfordringa med å bli betre! Eit tips når det gjeld bloggen, kan vere at du skriv innlegget i Word med rettefunksjon innstilt på nynorsk, og så kopierer teksten over til bloggen.

Elles så er det flott at du vil arbeide med spesialpedagogikk, det trengst! Har du nokre idear om korleis musikk kan brukast i spesialpedagogisk arbeid?

Sissel sa...

Hear hear!
Skriver bra du også;-)
Spes. ped virker spennende, og er noe jeg også har tenkt på.
Nynorsken din er nok akkurat like god som min- he he- Så vi får bare fortsette å øve. Stort smilefjes er herved avlevert for veldig godt forsøk!!

Lykke til!

Nina Irmelin sa...

Takk takk Sissel.Vi får bare fortsette å øve.
Hvordan musikk kan kombineres i spesialpedagogisk arbeid ,er selfølgelig avhengig av elevens behov. Det kan gå på lytting ,tolking ,språk ,komunikasjon og kosentrasjon.Målet mitt er å gjøre undervisningen litt mer spennende/annerledes slik at eleven vil lære. Noe mer konkret om hvordan jeg skal gjøre ting ,håper jeg å lære.